feliciasmat.blogg.se

Välkommen!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag heter Felicia och går min sista termin på gymnasiet. Detta är en matblogg och ingen blogg som kommer handla om kläder, mode o.s.v. Anledningen till att jag startade denna blogg är för att detta är mitt projektarbete. Innan jag kom på att jag skulle göra en blogg var jag inne på att göra en kokbok av detta men kom sedan på att en blogg är ett mer nytänkande och roligare sätt att förmedla mitt budskap.
Jag kommer lägga upp olika recept på mat som jag har lagat och fotat. Mitt syfte med denna blogg är att detta ska inspirera till lättare matlagning. Man kan säga att detta är som en guide för dig som tycker att matlagning är tråkigt, svårt eller som inte har någon idé vad man ska laga.
Om det är något ni undrar över, så är det bara att fråga!
 

Kommentarer

  • Roland Dahlström säger:

    Hej

    Vill bara säga att jag har varit inne och kikat på din blogg. Ser fram mot recepten.
    /Roland

    2013-02-18 | 23:30:06

Kommentera inlägget här: